واکاوی وتبیین استراتژی های سنجش وارزش یابی در برنامه درسی متوسّطه اوّل

حسین خدری؛ علی اصغر بیانی؛ حسین فکوری حاجی یار؛ حسن صائمی

دوره 4، شماره 11 ، تیر 1402، ، صفحه 34-56

https://doi.org/10.22054/qric.2023.65793.345

چکیده
  هدف پژوهش حاضر،واکاوی وتبیین استراتژی های سنجش و ارزش یابی دربرنامه درسی متوسطۀ اوّل است. رویکردانجام پژوهش، کیفی با متد تحلیل محتوای قراردادی است. جامعه پژوهش، صاحب نظران کلیدی سنجش وارزش یابی استان گلستان بودندکه با روش نمونه گیری گلوله برفی ملاک محور، تعداد20 نفرتا اشباع داده ها،ازطریق مصاحبۀ نیمه ساختاریافته درپژوهش شرکت داده ...  بیشتر